Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 23 okt 2020, 12:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 jun 2013, 12:13 
Op 29 september zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Ze zijn 25 jaar geleden getrouwd in een witte Fiat Ritmo. Nu leek het ons leuk om een witte Fiat Ritmo te regelen om bij het feest neer te zetten. Mijn moeder baalt namelijk enorm dat ze vrijwel geen foto's heeft van de auto. Wie helpt ons?

Wij zouden graag een witte Fiat Ritmo lenen/huren voor 29 september 2013.

Bedankt!

BerichtGeplaatst: 04 jul 2013, 12:45 

Ik ga er dit weekend eentje ophalen, al heeft die wel wat schade. Ik kan er na het weekend wat meer over zeggen hoe hij is. Dan nog wordt het waarschijnlijk lastig, want de keuring is al 3 jaar verlopen en ik heb weinig tijd :-) De witte Ritmo's zijn dun gezaaid denk ik...
Waar wordt dit feestje gehouden, het moet natuurlijk ook nog een beetje in de buurt zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jul 2013, 22:57 
Hoi Brechtje,

Een witte weet ik zo niet uit mijn hoofd, weet wel iemand die een grijze Ritmo 75 CL uit 1982 heeft, die te leen/huur is!
Er komt volgende week een nieuwe Apk-keuring op en uiteraard rijdt ie! Ook word hij voor de gelegenheid nog even netjes voor je opgepoetst.
Hieronder een foto van de desbetreffende auto:
Afbeelding

Mocht je meer informatie willen, mag je me altijd even mailen op jinxjuh@hotmail.com

Groetjes Anique

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]