Hoi, ff voor en achter stellen..
onlangs een Doblo 1.4 8v model 2005-2010 aangeschaft en kan mogelijk wel wat ondersteuning gebruiken, doe zo veel mogelijk zelf namelijk.
Op zoek naar info miste ik het een en ander en dan kom je al gauw hier terecht, dus hier ben ik.
Kom uit het oosten van het land en blijf daar ook, dus daar valt niet over te praten.
Verder kun je met mij alle kanten op, vooral de verkeerde.
Veel auto's gehad en zelfs al eerder een Doblo 1.3 diesel, lekker bakkie trouwens, maar was Cargo en had eigen onderhoud-programma.
Deze zal ik zelf op de weg moeten houden en na een ander merk met teleurstelling hopelijk toch wat langer.
De auto is niet nieuw dus er mankeert altijd wel iets, maar tot nu toe zeer tevreden.
Het genot van een nieuwe bougie-kabel is gewoonweg niet in het Nederlands te beschrijven, bellissimo!
Italiaans spreek ik trouwens maar een paar woordjes, genoeg om te schelden in zinnen

Maar dat wordt hier vast niet gewaardeerd en helemaal niet vertaald dus laten we het maar weer over bougie-kabeltjes hebben.
Genoeg over bougie-kabeltjes.. ik ga een topic openen en hopen dat niemand deze kennismaking leest.
Ciao.