Ben de Camp eind augustus op wezen halen,vlak na de 2e hittegolf toen ik naar zijn nieuwe tehuis reed bleef,ondanks stevig doorrijden,de tempmeter in de blauwe zone.was bij proefrit al opgevallen maar vlgns verkoper was dit normaal

nou,heb hem er uitgehaald en getest maar hoewel hij goed reageert ,bij 80° ging hij open,was er toch iets mis,want hoewel hij bij afkoeling duidelijk weer dicht ging kon ik er gewoon doorheen blazen zonder enige weerstand.Nu ben ik al heel lang aan het zoeken geweest naar het zelfde model thermostaathuis,maar is in heel Europa niet te krijgen(online ),zal er voor naar Italië moeten misschien,maar heb het voorlopig opgelost door gewoon op een Hollandse site een huis voor een 132/Argenta te bestellen.Kun je nog kiezen uit verschillende merken ook.Ik heb de goedkoopste maar genomen voor nog geen 14€.ziet er wel anders uit maar past wel met enige moeite en gaat ook bij 79° open.Zag op een foto vn een Amerikaans Camp uit 1981 zo’n zelfde huis.Mocht ik ooit een origineel huis tegen komen dan is het:pik in,t’is winter

.wordt vervolgd.Groet Campagnola