Hoe brand ik mijn koppelingsplaten op:
https://www.youtube.com/watch?v=IuNY298oe5o 
Niet helemaal mijn idee bij 4x4, denk dat er dan geen auto overblijft en zo zie ik het niet voor mij (volgens mij ook doodleuk op zomerbanden). En dan al met een gang het waterinduiken is ook niet heel slim denk ik... Laat mij maar lekker op gras, modder, sneeuw, beetje kiezel en een waterbadje van 20cm rijden (Geen modderpoel); wellicht pak ik een keer een heuveltje mee van 50 cm hoog of iets..

Ik wil ook maar een beetje extra hoogte hebben die ik eventueel deels met de banden kan halen als het maar om 3 tot 5 cm gaat (mits mijn wielkasten het toelaten). Uitlaat iets beter wegwerken dat ik die niet ergens achter laat hangen en betere banden. En dan kan ik wel denken aan Dif. lock of iets inplaats van AWD maar dat is voor mij niet per definitie nodig. Denk dat veel mensen denken dat ik direct denk aan dik off-road gaan met rotsklimmen en modderbadje's waar ik nooit uit kan komen, of gewoon door 50 cm water wil gaan rijden

Nee ik bouw geen Nissan Patrol of Defender achtig iets.

Geen dure bullbar of opsmuk, alleen als ik meerwaarde zie wellicht een lier voor een uiterste situatie maar zelfs dat is een twijfel en niet een investering die ik het echt waard vind.
O ja, ik wil natuurlijk ook niet dat mijn aandrijf assen compleet scheef staan als ik ga ophogen, dus vandaar een minimale verhoging die relatief haalbaar binnen de grenzen van wat mogelijk is. Het is dus beetje's aan cm sprokkelen om omhoog te gaan aan de voorzijde. Doe dan wel alsof ik het wel even doe, maar snap dat er ook grenzen zijn en wil niet alles laten slijten als een gek. De reden van een snorkel is niet zo zeer water, maar als ik een keer met meer mensen ga rijden wil ik niet mijn filter compleet vol laten zuigen met zand (denk aan droog weer en een zandpad), ik zet mijn kapper dan ook naar achter gericht. Ik ben geen sportfilter nodig op mijn 1.2 motor zoals deze nu standaard is, dus verder geen dure sportfilters of cool air intake gebeuren.
How Different Types of Suspension System Works? Explained in Details
https://www.youtube.com/watch?v=UXn5lgtqrpANEVER be confused by HORSEPOWER and TORQUE again - HP and TORQUE EXPLAINED in the MOST VISUAL WAY
https://www.youtube.com/watch?v=MBXpB4bDp_oOPEN diff vs LSD vs WELDED diff - VISUALLY + In depth EXPLAINED - Version 2
https://www.youtube.com/watch?v=1B1FNs5bgrE