Forum Fiatclub.nl

Het forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 18 okt 2021, 09:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Project Campagnola
BerichtGeplaatst: 19 sep 2021, 20:08 

Moest de accuminpool loskoppelen om veilig aan stuur te werken.Heb het oude stuur teruggezet en de accupool vastgezet .Na inschakelen contact begon de Eling af te te tellen dwz hij zocht naar GPSsignaal.Toen ik ging rijden deden zowel snelheidsmeter als kilometerteller het weer,dus dat probleem was ook weer opgelost :D Nu moest ik nog wat voor de defecte claxonbedieningsknop verzinnen.Heb de twee afgebroken klemmetjes vervangen door op maat gemaakte schilderijhaakjes,maar voor ik ze echt goed op de juiste maat kon maken moesten ze eerst op hun plaats vastgelijmd met 2componentenlijm waarna ik kon passen.Deze lijm die ik jaren geleden op een beurs gekocht had en waar ik nog een klein beetje van overhad heeft wel het nadeel dat hij pas na ruim 24 uur goed doorgehard is.Eigenlijk waren de verbindingen nog niet hard genoeg naar mijn zin maar ik kon niet langer wachten en ben toch nog gaan buigen aan de haakjes met kleine en fijne tangetjes en uiteindelijk schoot de knop op zijn plaats en doet hij zijn werk zoals het hoort (tenminste als je er op drukt :lol: )Nu ben ik met al dat gepriegel vergeten wat fotootjes te maken waarvoor mijn excuses.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 sep 2021, 20:14 

Morgen bel ik firma Duijzer of ik vn de week langs kan komen voor een owatrol behandeling vn de onderkant,boven houd ik zelf wel in de gaten maar hun zetten de Camp op de brug en zijn zo klaar en ik ga voor het bedrag dat zij genoemd hebben niet moeilijk doen.Dan kan hij er weer tegen tot de volgende apk.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 06 okt 2021, 22:08 

Onderkant nu in de owatrol.Is doorzichtig spul zodat je goed zicht heb over eventuele roestvorming.hij rijd en stuurt boven verwachting en de remmen zijn ook iets strakker gaan remmen.Ging ermee naar de Hornbach om 200kg briketten op te halen.Opde terugweg reed iemand die mij geholpen had met inladen met me mee naar huis met zijn eigen auto om te helpen lossen.Ik reed iets eerder weg en verwachtte dat hij mij in zou halen onderweg op de A15 maar zag hem niet in mijn spiegel.Bij mijn huis aangekomen draaide ik achteruit het pad naast mijn huis op toen zag ik hem pas de straat in komen rijden.Later vroeg hij of ik soms binnendoor gereden was waarop ik ontkende .Nou,dan heb jij toch aardig doorgereden was zijn commentaar ,toen ik je op de A15 niet meer zag dacht ik dat je binnendoorgegaan was.Nou,zei ik,ik heb toch echt rustig aangedaan :D .De goede man dacht waarschijnlijk dat de Camp een soort van gemotoriseerde schildpad was.Ja,hij rijdt,stuurt,en veert heel fijn voor een Spartaanse terreinwagen uit 1979.Ik heb ook ervaring met Landrover uit ongeveer zelfde periode en sinds kort ook met een Toyota Landcruiser vn rond 1980.maar geen vn beiden kunnen ze aan de Camp tippen wat wegligging betreft.Nadeel vind ik wel het ontbreken vn rembekrachtiging.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]