Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 11 jul 2020, 23:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 maart 2014, 14:46 

:shock: Komende zaterdag 15 maart is de ALGEMENE LEDENVERGADERING in DUIVEN, aanvang 10:30 uur :shock:

Graag opgave bij de secretaris via secretaris@fiatclub.nl , dit in verband met de catering voor de lunch en het bezoek na afloop van de vergadering aan het Electriciteitsmuseum in Hoenderlo. Heb je géén uitnodiging ontvangen meldt dit dan ook bij dezelfde secretaris voor de agenda. Zegt het voort.....

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 maart 2014, 20:11 

Prima weer vandaag, de regen heeft alleen af en toe wat dreigend in de lucht gehangen. De 127 deed het prima, op de ALV was het gezellig en het bezoek dat we nar afloop aan het Electriciteitsmuseum in Hoenderloo brachten was erg leuk. Dat kwam mede door de gids, de heer Ritmeester, die de collectie in de afgelopen 40 jaar heeft opgebouwd. Een aanrader voor wie een keer in de buurt van Hoenderloo is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 maart 2014, 21:33 

Het bezoek na afloop was meer dan geslaagd in mijn ogen. Het museumpje is van binnen 3x groter dan van buiten! En ja, de uitleg was errug leuk. Die meneer kon er enthousiast over vertellen. Ook al heb je niets met electriciteit, zelfs dan is het een bezoek waard. Dankjulliewel voor de leuke dag!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 maart 2014, 03:59 
Helaas kon ik er niet bij zijn met de ALV, nu wel een hele goede fiat, daar lag het niet aan, maar aan een nieuwe baan.
Ik was vrijdagavond pas om 20.00 uur thuis, na 24 uur dienst op de dierenambulance.
De nacht daarvoor ook al dienst gehad.
Dus naast beschermer van onze Panda , nu werkzaam bij de dierenbescherming.

BerichtGeplaatst: 16 maart 2014, 22:39 
Jammer dat het mij ook niet gelukt is erbij te zijn. Ik had een trouwfeest vrijdagavond in Groningen. Het lukte niet om vrouw en kinderen optijd weer thuis te krijgen zodat ik nog naar Duiven kon. Helaas, de volgende keer beter!
Heeft er nog iemand foto's gemaakt van degene die er wel waren met hun Fiat?

BerichtGeplaatst: 01 apr 2014, 22:51 

Een beetje late reactie......
Maar wij vonden het ook erg gezellig! Vooral het museumbezoek is een aanrader.
Foto's hebben wij wel gemaakt en zullen deze even opzoeken en een aantal op het forum plaatsen. ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]