Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 13 dec 2018, 10:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 sep 2018, 22:03 

Ach, jammer! Volgende keer beter enneh... een 1100 is ook altijd goed.
Wij zijn weer thuis na een errug natte dag. Net even de achterbak van de Panorama drooggedweild; er komt toch nog wel redelijk wat water naar binnen druppelen. Toch maar eens op zoek naar een nieuw achterkleprubber, misschien helpt dat. Verder was de rit weer erg mooi met een fraaie opkomst aan mensen en voertuigen. Zagen we eindelijk eens de 1430 van Joop live (mooie kar!) een grijze 850T in zeer mooie staat, een 127 sport (zie ik ook nooit meer), een BMW 1800 in originele staat (ook uitgestorven) en nog veel meer fraais. Toch maar eens kijken of een 500 Abarth haalbaar is in de toekomst 8-) .
Dank nogmaals voor de leuke dag en hopelijk tot volgend jaar met iets beter weer (en nog minder lastige vragen :lol: ). Nou ja, kan haast niet anders, vandaag was wel bar en boos.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 sep 2018, 22:48 

Het was weer een zeer fraaie rit, Joop, bedankt. En ach, die regen, dat hoort nou eenmaal bij de herfst.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 sep 2018, 08:41 

Wij reden met De 850t voor Het eerst mee. We vonden Het geweldig. Erg mooie omgeving en zeer gezellige deelnemers. Helemaal leuk. Meneer Joop bedankt voor De leuke dag. En nog een prijs gewonnen ook dat hadden we niet verwacht. Op naar De volgende rit. Vanaf De restauratie staat De teller nu op 270 km. Nogmaals iedereen bedankt voor De leuke dag.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 sep 2018, 17:39 

Marcel: jammer dat ik je 850 T nu alleen op foto's heb gezien. Hopelijk op 14 oktober tijdens de toertocht over de Veluwe in het echt. :o

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 sep 2018, 00:06 

Ik zie geen foto.s..... Haha maar ik ga me aanmelden. U heeft een rode 850t toch. Zondag as is er een kleine oltymer beurs hier vlakbij in Boskoop hazerswoude dus we hebben Het er druk mee. Maar Het is een redelijk ongevaarlijk virus. ;-)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 sep 2018, 15:42 

:P :P Zeg maar jij hoor :P :P . Op de website staan een aantal foto's van de rit en nu ook in dit bericht jullie fraaie 850 T. Zien elkaar 14 oktober wel.

Bijlagen:
850 T Marcel ten Hoope 2. (Small).jpg
850 T Marcel ten Hoope 2. (Small).jpg [ 120.6 KiB | 479 keer bekeken ]
850 T Marcel ten Hoope 1. (Small).jpg
850 T Marcel ten Hoope 1. (Small).jpg [ 114.35 KiB | 479 keer bekeken ]
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 okt 2018, 12:04 

Nu ik het meeste metselwerk gedaan heb aan mijn schuurtje voor de wisselbakjes/tuingereedschap, zal ik eens even iedereen bedanken die ondanks het gruwelijk natte weer gekomen zijn. De kolonne kon helaas geen gebruik maken van de diverse Rust een Weinig terrassen, omdat deze niet open gaan bij hoosbuien. Zo viel de IJsboerderij af en nog veel plekjes meer, en dat was toch erg jammer. Ik heb bij een pannenkoekenhuis in Marle voor flink wat stress gezorgd heb ik van de deelnemers gehoord, en ik had een fout Cafe opgeschreven in Vilsteren, en dat ook nog zonder tekening erbij... Gaat niet weer gebeuren, beloof ik... Ik heb mijn foto's op facebook gezet, maar zal er even een paar hier plaatsen... Volgens mij heeft Rodmer ook genoeg geschoten, ik dit keer helemaal niet zo veel... Te druk naar het schijnt met kletsen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Allemaal gejat van Rodmer…. ;) :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo effe een paar ploaties… Het was me te nat om de hele kolonne af te wachten... Ik denk dat Paul er ook nog wel een paar heeft geschoten...
Ik kwam er tijdens de rit achter dat de banden van de 1430 nogal erg glad waren...weg ermee dus...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 okt 2018, 18:46 

Weg ermee dus...???

Ik heb wel belang bij die 1430, Joop... :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 okt 2018, 10:41 

Haha, jij bent goed... Hij heeft gisteren alweer een ritje van een kleine 200 gemaakt... Met op de terugweg aan het stuur, Jos Rosema uit Diepenheim, voormalig top-technicus bij FIAT.... Met nagelnieuwe voorbanden...Q-TRAC en 2 verse CD 30's van zolder...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]