Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 17 jul 2018, 09:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 maart 2018, 12:30 

Omdat het in September al weer klaar moet zijn beginnen we vandaag met het verkennen van de route van de Giro Oriëntale 2018. Dit keer gaan we naar het Noorden, al was dat de vorige keer een beetje lastig met breien... Het moet natuurlijk niet te kaal worden....
Joop

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 maart 2018, 19:42 

Datum?? Dan kan ik mijn co-piloot weer boeken...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018, 10:58 

Zal ik vanavond eens even plannen...rond 17 maar weer schat ik... Verkenning was niet makkelijk, en strande onder luid protest van ega Wil ergens in een veengebied... " Er is nix aan, allemaal weilanden ".
En dat was niet gelogen, maar ik opponeerde, het wordt nog groen ! Dit mocht niet helpen. Afijn we kwamen later toch weer op het goede pad, al hinderden de borden "bestemmingsverkeer" mij flink tijdens het uitzetten... ik doe dan vaak net of ik gek ben, maar om er dan 35 auto's langs te loodsen....zo sloom zijn de wouten nu ook weer niet :lol: :lol:

Goed, het is iets minder bosrijk dan gewend, maar hij is echt wel fraai, al gaan we nog iets verbouwen... Ik wil bos, moeders wil helemaal bos, maar we willen ook wel eens iets anders, en geloof mij, ik maak hem mooi, anders heb ik er geen schik aan.... Ik zal eerst eens een eindpunt zoeken, en ik denk dat hij de 130km wel haalt... maar dat zal geen straf zijn en opmerkelijk goed te sturen.

Ik wil de prijsvraag er uit gooien, bij de jurering heb ik altijd koud eten... Misschien een kleintje... Gaan we gewoon rijden en kletsen, en tafelen, net zo leuk..
Wil men de prijsvraag houden of niet ? Hij is altijd zo moeilijk voor velen .... 8-) 8-)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018, 11:27 

Joop, kan het in september de 9e of de 23e ...... de 16e ben ik namelijk jarig..... ;)
De Giro di Valouwe, dit jaar weer door Charles uitgezet, kan dan naar half oktober.
Kan ik de FCN agenda aanpassen op de site :idea:

Enne ... koud eten is maar niks .... :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018, 11:40 

Zal even kijken, heb dan ook nog vakantie... Even checken, maar denk dan de 23e... dan is iedereen terug van vakantie schat ik zo.. En hij is nog niet af. Vakantie wordt dit jaar pover, ik moet dakdekken ben ik bang... en dak uitstukken...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018, 11:41 

Jacques, gooi hem er maar op voor de 23e ! Is akkoord !!
Groetjes Joop

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018, 13:09 

Mooi, Joop, ga ik op de website aankondigen :shock:
Suuces met het verder uitzetten van de toertocht !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 maart 2018, 00:45 

Het Noorden! :D Mooi. Nou moeten we wel weer meedoen Joop; de vorige keer is erg goed bevallen. Hij staat, onder voorbehoud, op de kalender!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 apr 2018, 22:32 

ik hoop dat ik ook weer kan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 jun 2018, 11:48 

De route is bijna klaar, laatste stuk moet nog geplot worden. Ben het eindpunt aan het zoeken, en ik geloof dat ik er 2 mogelijke gevonden heb... Al favoriseer ik er een vanwege de ambiance... . Wij gaan het dit keer anders spelen, vragen dienen dus halverwege reeds ingeleverd te worden... Ik heb altijd koud eten, en dat is niet leuk :lol: :lol:
Zoals altijd wordt het weer kruip en sluip, al moet ik toegeven dat het inrichten van de totale route, niet volledig onder de schaduw van de bomen kan plaats vinden. Desalniettemin zal het landschap jullie wel bekoren, al kan ik niet altijd de mooiere ( naar mijn bescheiden mening ) route volgen, omdat deze voor auto's verboden is... Kaartlezen is soms frustrerend door streepjes.... Groen-Linkse streepjes wel te verstaan... er zal een tijd komen dat men ons zal beschimpen, bespugen en beschieten op deze wegen, de auto zit helaas in de verdomhoek, en de propaganda doet het zijne... Dus geniet zolang het nog kan....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]