Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 18 nov 2018, 11:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 sep 2016, 10:23 

Jeroen, je hebt aan de motor toch niets veranderd, dus dan moet het de startmotor zijn...Hij gaat van die vrij korte pauze echt niet op slot hoor...
Succes, gaat jou dus echt wel lukken !! Joop

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 sep 2016, 17:22 

VOOR ALLE DEELNEMERS, OP 18 SEPT IS ER BIJ CAFE DE POT OOK EEN HAV-bijeenkomst. HET IS DUS EEN BEETJE DRUK, WANT OOK 40 HAV-AUTO'S !!! Geeft niks, zien die HAV-ers ook eens wat aparts, en wij dus ook.. Het parkeren zal iets spannender worden, maar plek is hier in het Oosten genoeg..

Bij Het Onland is er ook drukte, en U hoeft er pas te verschijnen rond 1700u. Eerder is lastig omdat ons zaaltje tot 1600u nog gebruikt wordt en daarna nog even fris moet worden gemaakt... Zij die eten willen kunnen een keuze maken uit, en dat wordt in Markelo geturft

De prijsvraag kan dus onderweg gerust met behulp van I-phone aangevallen worden, hij is lastig maar wel te doen.... De vragen onderweg zijn gewoon DOOD-simpel in vergelijking met de rest... Maar Fiat-rijders hebben wie weet een beetje geluk...
De prijzen worden vrijdag a.s gehaald en zijn weer alcohol houdend, zoals U zult begrijpen... Naast de eerste 3 plaatsen, hebben we een troostprijs...

Groeten Joop

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 sep 2016, 09:36 

Inmiddels zijn de kopieën klaar, en we hebben 30 sets. Aangezien er zich 27 equipes zich aangemeld hebben, zijn er dus 3 reserves. Maar de inschrijving is bij deze GESLOTEN, dus wie zich niet aangemeld heeft, heeft pech....

LEES DE BERICHTEN NOGMAALS, IVM DE GELIJKTIJDIGE BIJEENKOMST ALDAAR VAN DE HAV-OOST MET 40 AUTO'S !!!! De prijzen worden zsm gehaald, maar daar moet ik even voor naar de buren, waar drank voordelig is... Eventueel kan er nog iemand mee met Charles Taribuka in de 900T, hij heeft geen navigator. Jan Boereboom komt ook alleen, mits hij iemand gevonden heeft. Zijn dus 2 plekken eventueel...

Voor de deelnemers, er zit slechts een piepklein stukje zandweg in dit keer, de rest is verhard !!! ECHTER : DE MAIS STAAT NOG OP HET LAND, EN ONTNEEMT VAAK HET ZICHT OP DE SITUATIE !!!! Wees dus voorzichtig en niet te overmoedig !
Tot 18 Sept in Markelo. Groetjes Joop/Fiat Schmutzvink

PS In verband met drukte en onze grote groep, kan er voor het eten gekozen worden uit:
- Schnitzel, Biefstuk, Zalm.
Zij die aangegeven hebben te willen eten, 34 man, moeten dit van te voren even aangeven in Markelo, bel ik door...
Ontvangst tbv prijsvraag en eten vindt plaats in een zaaltje, gewoon Fiat Club Nederland of Joop van den Einde vermelden.

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2016, 12:28 

Helaas, het hierboven getoonde café komt te vervallen, want er is daar een dorpsfeest en de weg is afgezet, we gaan er ruim om heen. En komen dan nog op een plek die sommigen al zullen kennen van een vorige rit... Maar vast wel leuk, het heus circuit en net nieuw geasfalteerd....

U krijgt de DETOUR er gewoon bij, en ik zal de formulieren aanpassen, maar de kilometers dus niet... Dus gewoon uitrekenen hoever je nog moet... Je hebt alsnog tijd zat.... Onderweg is het Beeldmuseum nog te bekijken, in de Kerk van Kranenburg, beslist de moeite waard . Kost 4 euro entree, kinderen tot 12 jaar gratis... Helaas, daar geen horeca volgens mij...
http://www.heiligenbeeldenmuseum.nl/home

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 sep 2016, 19:41 

Met een gloeihoofd van het open rijden ga ik de avond in na een prachtige dag! Joop, nogmaals de complimenten voor de rit. En de van Grootels voor de haal- en brengservice ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 sep 2016, 21:23 

Joop,

Na tijden afwezig een heerlijke rit gehad. Tanks.
Tipje. Zorg dat je mobiele nummer bekend is bij de deelnemers ivm met pech gevallen of ander zaken die onderweg gebeuren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 sep 2016, 21:27 

Joop, namens Mike en mij ook weer hartelijk dank voor een prachtige rit, mooie locaties en vooral een hoop lol. 8-) :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 sep 2016, 22:01 

Ik sluit me daarbij aan; Joop, super bedankt voor de organisatie, het was een prachtige rit! En verder alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid.
De vragen waren best lastig, maar pasten blijkbaar toch genoeg in mijn straatje, want we gingen er tegen mijn verwachting in toch weer met de eerste prijs vandoor. :shock: :mrgreen:
Tot volgend jaar maar weer, en dan mag er best iemand anders winnen hoor. :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 sep 2016, 07:18 
De rit van Joop.......... Een rit waar we elk jaar een beetje meer naar uitkijken! Ook deze keer was ie weer helemaal geweldig! Dankjewel voor alle tijd en energie die je er weer ingestoken hebt Joop!

BerichtGeplaatst: 19 sep 2016, 12:38 

Afijn, het leek een beetje mis te lopen eind vorige week. In het land waar geen normale weg meer veilig is voor de bultenbouwers, evenals de Chicane-bedenkers, was er weer een weg onderhanden genomen, en wel die, waar ik overheen moest. Gelukkig was ie vrijdag weer open, en was er een beetje stress weg. Geheel op mijn gemak was ik niet, want de HAV zou ook naar mijn locatie bij De Pot komen met 40 auto's...oef ! Met die van mij erbij had je er dan al gauw 65... Ik kreeg ondanks 2 afzeggingen er toch 28 in totaal. De HAV wilde al gauw op de grote parkeerplaats en enkele HAV-ers zetten hem alsnog verkeerd, maar de wagens waren niet fout. Ik ben blij dat iedereen veel gein heeft gehad en heeft genoten, ik realiseer mij nu dat ik maar heel weinig mensen heb gesproken, met al dat gehaast...Tsja, dat werkt n eenmaal zo... Afgelopen week realiseerde ik mij dat het in dat gebied toch wel fijn toeven is, en dat er nog vele mogelijkheden zijn om weer iets te maken, en dat lusjes rijden zeer leuk werk is, zoals Jeroen Flierman reeds opmerkte...Al was het maar om de deelnemers op het verkeerde been te zetten... Omdat velen meer leuke plaatjes hebben geschoten dan mij, laat ik er een paar zien... Ik steel ze van Nina Goorden, Julian Kuipers, Sorena Kuipers-Martens, Rodmer van Wijngaarden, Tom Brinkman en van mijzelf....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]